Welcome Guest [Log In] [Register]



Viewing Single Post From: Y&R: Sharon Case & Joshua Morrow to Appear on The Talk
lightandday
Member Avatar
HBD-Nesta Robert Marley,February 6, 1945 BitchesBrew

PO-THANG! :lol:
Y'all TRUST when I tell ya Ain't nobody said a damn thang about SC during that emmy stuff except the same one are one's whom have PERSONALLY stalk all things Sharon Case for years and also stalked MM during that heavy Shadam promo time, drumming up different accounts board to board, asking MM where his wife was at why is he & SC out on this and that evey, patrol SC fan vids and stated the exact same mess....Really CRAZED shit man all because of this obsession with Michelle Stafford & PHICK granted it's one thing not to like a bitch yea,We ALL got that right not to like Character and Actor but when one goes to the extremities of the getting all in the personals like SC miscarriage and divorce from the Corzine family are how ever it's spell... Y'all want me to provide a link to one? Cause I got if they haven't deleted after reading this post. :laugh:
Edited by lightandday, Sep 23 2012, 09:09 PM.
Offline Profile Quote Post
Y&R: Sharon Case & Joshua Morrow to Appear on The Talk · Y&R & B&B: News, Spoilers & Discussion