Welcome Guest [Log In] [Register]



Hello, soap fans -- and welcome to Daytime Royalty!

For those unfamiliar, we are an uncensored community for fans and lovers of the daytime genre. We have a no-holds-barred atmosphere in regards to the shows, writers, actors etc. but we do not allow member bashing in any form.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member, please log in to your account to access all of our features.

Username:   Password:
Add Reply
Promo for wk of October 26th; As Bo's wife walks out, his ex walks in.
Topic Started: Oct 23 2009, 04:01 PM (1,964 Views)
Angie79
Member Avatar
Royal Reporter

Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Mason
Member Avatar


OMG! Vivian!

I want to see her out of that damn hat, though.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
NavJLee8785
Member Avatar
Always the Panic Spreader

Um...that announcer has GOT to go!
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Mason
Member Avatar


NavJLee8785
Oct 23 2009, 04:09 PM
Um...that announcer has GOT to go!
Everyone involved in the making of these promos have got to go.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
NavJLee8785
Member Avatar
Always the Panic Spreader

"Don't ask about the hat." Who wrote that? LOL
Yes, I am being fickle, but OMG...it wouldn't bother me if they were not so damn annoying!

Anxious to see Sorel back, however.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
LovingDays


does anyone have on YT
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Angie79
Member Avatar
Royal Reporter

This is from SOW:

Posted Image
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Mason
Member Avatar


Hmm...love Louise, but not really liking the hair at all...
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
lene
Member Avatar


Someone upload to YT please? :)
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
dc cubs
Member Avatar


Here's a YT version. Thanks to rockermom58.

Edited by dc cubs, Oct 23 2009, 06:39 PM.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
lastDays
Member Avatar


So are viewers suppose to actually be laughing at Viv's hat? Please don't tell me they're maing her weird strait out ofPassions
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Sindacco
Member Avatar


Mason
Oct 23 2009, 04:11 PM
NavJLee8785
Oct 23 2009, 04:09 PM
Um...that announcer has GOT to go!
Everyone involved in the making of these promos have got to go.
Yep, I wonder how long the woman on Twitter has been working with the promos. I wouldn't be suprised if it's just been a few months because the quality of the promos have gotten so much worse these last six months. And this voice over is even worse than the previous one.

These promos are poorly directed, bad voice overs, bad script, bad music, and to short. Short promos can be good but with everything else about them sucking it doesn't exactly make them better.

But to say at least one positive thing, I'm looking forward to see Vivian.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Kenny
Member Avatar


VIVIAN!

She looks great in that promo! The announcer definitely has to go though. "Don't ask about the hat?" LoL. So dumb. Whoever writes this crap should be shit-canned too.

I'm still trying to figure out whether or not Louise's new dark 'do is real hair or a wig.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
jane1978


Sindacco
Oct 23 2009, 07:08 PM
Mason
Oct 23 2009, 04:11 PM
NavJLee8785
Oct 23 2009, 04:09 PM
Um...that announcer has GOT to go!
Everyone involved in the making of these promos have got to go.
Yep, I wonder how long the woman on Twitter has been working with the promos. I wouldn't be suprised if it's just been a few months because the quality of the promos have gotten so much worse these last six months. And this voice over is even worse than the previous one.

These promos are poorly directed, bad voice overs, bad script, bad music, and to short. Short promos can be good but with everything else about them sucking it doesn't exactly make them better.

But to say at least one positive thing, I'm looking forward to see Vivian.
I really doubt doing the promos is her only work. She is probably some assistant or low level producer who has a zilion other responsibilities and the promos are done during lunch brake. They have a zero effect anyway, itīs just a tradition.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Mason
Member Avatar


jane1978
Oct 23 2009, 07:45 PM
I really doubt doing the promos is her only work. She is probably some assistant or low level producer who has a zilion other responsibilities and the promos are done during lunch brake. They have a zero effect anyway, itīs just a tradition.
And clearly zero effort put into them, LoL.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
lene
Member Avatar


she SUCKS at making promos.. and i've told her so on twitter... only response is that she can't please everyone.
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Mason
Member Avatar


Can't please everyone? Try anyone, LoL!
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Rick
Member Avatar
Dreamlander

Horrible promo, but OMG it's Vivian!!

I can't wait until next week


Offline Profile Quote Post Goto Top
 
Kevc1980
Member Avatar


Rick have you been watching the show lately?
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
cassie1013


That promo reeks of lameness - "don't ask about the hat"? It's like they're trying to be cool. but it comes off as trying too hard...
Offline Profile Quote Post Goto Top
 
1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
Go to Next Page
« Previous Topic · DAYS: News, Spoilers & Discussion · Next Topic »
Add Reply