Welcome Guest [Log In] [Register]



Hello, soap fans -- and welcome to Daytime Royalty!

For those unfamiliar, we are an uncensored community for fans and lovers of the daytime genre. We have a no-holds-barred atmosphere in regards to the shows, writers, actors etc. but we do not allow member bashing in any form.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member, please log in to your account to access all of our features.

Username:   Password:
Locked Topic
Friday, March 15th Daily Discussion
Topic Started: Mar 15 2013, 06:56 AM (8,723 Views)
Pookie
Member Avatar


Panda Panda
Mar 15 2013, 02:35 PM
Pookie
Mar 15 2013, 01:55 PM
am103
Mar 15 2013, 01:29 PM
Pookie
Mar 15 2013, 01:13 PM

Quoting limited to 4 levels deep
Willow! I forgot about her, lol. That would be an interesting little twist, especially considering she was pregnant when she died - AND they never mentioned who the father was!
Ooooh! INTERESTING! If Willow was Vargas's wife and that was his baby. Then that would give Vargas a lot of motivation to destroy Nick and keep him away from the baby.
So far from what we know of Vargas and Nick, Nick "snitched" on something and that led Vargas to stab him and apparently spending three years behind bar?

I don't know. :shrug:
I think whatever Nick did extended Vargas's sentence. It was supposed to be 7 years and 3 more years got added to it.
Offline Profile Goto Top
 
SoapGal1
Member Avatar


EJ looks good enough to eat with a swoon spoon.

What the bloody hell has Jen got on??

I see Nick got a hold of the whole jar of Dippty Do today.

Well Hello sexy Vargus!!

And hello Holy Hawtness, I have missed thee.

Offline Profile Goto Top
 
SoapGal1
Member Avatar


Kristen & John..things are about to get interesting.

Rafe looks like he stole Bo's Merchant Marine jacket.
Offline Profile Goto Top
 
SoapGal1
Member Avatar


Y'all, Sami looks pretty, pink streak & all.

Adios Rafe!

Awww... Sami's worried about EJ. :wub:

Okay, Sami & Nicole have on the same necklace.

Sami's is gold, Nic's is silver.

Must've been a two for one at Claire's.

Aww.... Nic's worried about Eric. :wub:

And there's the hot inmate again.

Hotness abounds today!! Me likey!!

Caroline has on a puffy vest.

She must have one in every color.
Offline Profile Goto Top
 
SoapGal1
Member Avatar


Sami just realized she'd have to live with "that cow". Lol!!

Oh, Kristen would like to spit nails right now!!

Love it!
Offline Profile Goto Top
 
AFaithL


Panda Panda
Mar 15 2013, 01:17 PM
LuvingLumi
Mar 15 2013, 01:13 PM
supercool74
Mar 15 2013, 01:05 PM
I'm not a John/Marlena fan. But the way they are writing John is starting to piss me off. I can't believe how cold and pissy he is being with Marlena. I don't think what she did was all that bad, GET OVER IT already!
Frankly I could see why Drake was tweeting his disappointment a while ago too....
Drake tweeted his disappointment in John just last month. The episodes we saw today were filmed in November/December. I guess we're going to be disappointed in John for the next couple of months
I think Deidre posted a pic of her and ED wearing the same outfits being taped back on December 1. It's nuts that this was filmed so far back.
Offline Profile Goto Top
 
SoapGal1
Member Avatar


Oh, I think Eric just realized there's a little feelings there.

The angst!!

Brady's being played by both sides.

"Oh, c'mon everybody tries to kill somebody ever now & again" LOL!

EJ, I love you!! :wub:

Love Sami being protector of EJ!

Another gratuitous Rafe/Hope scene.... Hmmmm...

Rafes tie is ugly.

I thought that needed to be said.

Rafe, Nick wants to tell you the obvious advantage of Dippty Do.
Offline Profile Goto Top
 
AFaithL


Nick's "Barney Fife" hair...just no.
Offline Profile Goto Top
 
soapgal
Member Avatar


EJ and Sami were so good today! Just when I think their scenes can't get any better they do. I so love that she is worried for him. And the way he looks at her...OMG. I cannot wait until they are living in the mansion. I'm sure it will be soon.

Kristen and Sami were so awesome in Sami's fantasy. Days does a really good job with humor. Not all soaps can do that.

EJ has been especially funny lately. Everyone tries to kill someone now and then. I love funny EJ. Ok there is nothing about EJ I don't love.

Finally a Rafe sighting I didn't hate. All kinds of awesome that he walked up on Sami with her true love! That's the real Sami Brady. I don't think they have met.

I thought I had accidentally turned the channel to an old episode of Quantum Leap when Nick and Gabi came on in their 1960s outfit, but I quickly ff it and all was well.

I'm really enjoying John and Kristen's plotting against one another. At least now Kristen is having conversations with someone smarter than a lamp. I find watching them trying to out-scheme eachother captivating.

Ok EJ and Sami pack your bags! Can't wait!

Edited by soapgal, Mar 15 2013, 03:42 PM.
Offline Profile Goto Top
 
LuvingLumi
Member Avatar
♥ LUMI ♥

AFaithL
Mar 15 2013, 02:16 PM
I don't know if they are trying to turn fans against John or what....but John and Marlena fans aren't going to root for anything but a John/Marlena reconciliation.
No shipper wants anything but their ship together...so the only way to do it is to destroy one half so that the audience will be 'better' with the other half moving on. It's what they've always done with every pairing look at J&J as an example...people would rather see Jack back and in a relationship with anyone else but Jennifer at this point...and if you ask they'd rather Jennifer be the one who had died and not Jack.
Offline Profile Goto Top
 
SoapGal1
Member Avatar


Loving EJ & Sami today!!

Shocker,I know.

oh dear lord, they're giving Gabzilla some of Alice's jewelry.

Awww... John said Izzy B. :'(

Kristen & Marlena!!! :boxing:

Marlena said "riled up" Lol!!
Offline Profile Goto Top
 
SoapGal1
Member Avatar


Damn, Matty was right!

Vargus put a wedding ring on his RIGHT hand!!

Whatcha wanna bet Nick is his betrothed??

Offline Profile Goto Top
 
SoapGal1
Member Avatar


OMG!!!

Y'all this Sami fantasy is the shit!!!

Kristen's hair is KILLING ME!!

Ha!! "It's unfortunate that you're so incompetent" LOL!!

Y'all, I'm so on board with all of them living in DiMansion....I'll march around HTS with a sign.

"Braying in his ear" Kristen to Marlena. :D

OMG!! Y'all!! This episode makes up for any slow ones this week.

I'm crying over here!
Offline Profile Goto Top
 
JamaicanBeauty7
Member Avatar
I am READY!!

SoapGal1
Mar 15 2013, 03:50 PM
OMG!!!

Y'all this Sami fantasy is the shit!!!

Kristen's hair is KILLING ME!!

Ha!! "It's unfortunate that you're so incompetent" LOL!!

Y'all, I'm so on board with all of them living in DiMansion....I'll march around HTS with a sign.

"Braying in his ear" Kristen to Marlena. :D

OMG!! Y'all!! This episode makes up for any slow ones this week.

I'm crying over here!
Told ya it was good! :D
Offline Profile Goto Top
 
SoapGal1
Member Avatar


MARLENA IN THE DUNGEON!!

BAAA!! :blulaugh:

This is old school days!!

Sami with her daydreams.

"You came back to town to nail her"

Double entendre anyone??

EXCELLENT SHOW!!!
Offline Profile Goto Top
 
Panda Panda
Member Avatar


MarMar didn't have her serial killer gloves on today
Offline Profile Goto Top
 
Sweet and Salty


Mitchapalooza
Mar 15 2013, 10:22 AM
I see Thaao and Joe on the left. Dee & Drake in the middle with SN & MBE.

Great cast at that time!
I loved Thaao! Could they ever bring him back?!
Offline Profile Goto Top
 
Sweet and Salty


Matt
Mar 15 2013, 12:21 PM
Why, yes, I could be persuaded into letting Vargas molest me. I'll even wear orange if it'll help matters along...
:puke:
Offline Profile Goto Top
 
Sweet and Salty


Panda Panda
Mar 15 2013, 12:40 PM
Matt
Mar 15 2013, 12:37 PM
Ok. I'm just going to go ahead and say it. Kristen/Marlena >>>> John/Marlena.
I would totally be okay with Marlena seducing Kristen in order to break up Bristen.
:rolleyes:
Offline Profile Goto Top
 
Sweet and Salty


Matt
Mar 15 2013, 12:42 PM
SHIRTLESS VARGAS! Thank you, Jesus!
:huh:
Offline Profile Goto Top
 
1 user reading this topic (1 Guest and 0 Anonymous)
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you
Go to Next Page
« Previous Topic · DAYS: News, Spoilers & Discussion · Next Topic »
Locked Topic